Nuffnang Ad

Sunday 31 October 2010

Berjuang Islam Tidak Perlu Kempen

Perjuangan Islam tidak perlu kempin untuk dapat sokongan seperti pejuang - pejuang lain . Islam adalah dihayati , bilamana sesaorang itu menghayati islam dengan otomatiknya dia akan bersama kelumpuk orang - orang Islam . Ini bukan seperti parti - parti politik berjuang . Kita boleh lihat disini yang mana parti politik memberi tempoh untuk kempen untuk meraih kejayaan . Selepas kejayaan atau kegagalan mereka pun berhenti berkempen  dan keadaan kembali seperti asal . Untuk melihat kerja kempen mari kita lihat bagaimana ketua sesebuah parti itu mengerah jentera pilihanraya berkerja . utusan

Disini  kita boleh melihat kekalutan mereka mengerah jentera nya .

"Kita harus tingkatkan lagi usaha dan pastikan setiap pelosok kawasan pilihan raya dikunjungi.
"Jika di Galas kita pergi sehingga ke perkampungan Orang Asli, di sini kita perlu memastikan kawasan pulau-pulau tidak terlepas daripada perhatian," katanya pada sidang akhbar selepas majlis mesra bersama penjawat awam di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Sandakan di sini hari ini.
Timbalan Perdana Menteri berkata, sebarang kejayaan tidak boleh dinilai hanya berdasarkan reaksi yang baik daripada masyarakat dan pengundi.
"Yang kritikal pada masa ini adalah strategi membaca sikap pengundi," ujarnya sambil memuji semangat tinggi yang ditunjukkan jentera pilihan raya BN di kedua-dua kawasan pilihan raya kecil itu.

No comments:

Post a Comment

Apa Pendapat Anda ?