Nuffnang Ad

Wednesday 20 October 2010

Ini Menunjukkan Amerika Sudah Tenat

Bantuan Malaysia penting kepada Afghanistan

KUALA LUMPUR 19 Okt. - Duta baru Amerika Syarikat ke Malaysia, Paul W. Jones menyifatkan sumbangan Malaysia dengan menghantar pasukan perubatan ke Afghanistan adalah penting dalam membantu negara itu.

Beliau berharap negara-negara lain akan mengambil contoh usaha Malaysia dalam membantu Afghanistan, sambil menambah ketika Amerika Syarikat memberikan sumbangan besar, Washington percaya bahawa negara-negara lain boleh membantu usaha kuasa besar itu di sana.
Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama telah meminta bantuan Malaysia bagi membina semula Afghanistan dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak kemudian berjanji untuk membantu dalam program perubatan dan pembangunan di negara tersebut tetapi bukan dalam operasi pertempuran. utusan

3 comments:

  1. Untuk mengetahui kisah sebenar layari :
    http://edition.cnn.com/2010/POLITICS/10/07/afghanistan.nine.years/index.html?iref=obinsite

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Malaysia akan mengirim bala tentera untuk cuci mangkuk diatas kerja - kerja jenayah Amerika .
    Apa lah bodoh sangat malaysia .................. diperlembu Amerika . Ini jadi pak hangguk saja kepada Amerika . Kalau nak tolong rakyat Afgan ........ kutuk lah sikit Amerika ........... katalah pada mereka " Ini kerja kotor kamu wahai Amerika " . Malaysia betul2 penakut tidak bertempat .

    ReplyDelete

Apa Pendapat Anda ?