Nuffnang Ad

Thursday 21 October 2010

Piala Malaysia antara Kedah dengan Kelantan

ALOR SETAR – Selain mercun dan bunga api, air daun ketum dan batang besi adalah antara benda larangan yang cuba dibawa masuk ke dalam Stadium Darulaman .
"Lima yang ditahan kerana mereka membawa mercun bola, seorang membawa bunga api, dua membawa air daun ketum, seorang membawa besi ”spring baton” dan seorang lagi kerana memaki polis,” katanya kepada pemberita di Stadium Darulaman. kosmo

3 comments:

  1. Sukan bukan lagi wadah untuk mengeratkan tali silaturrahim

    ReplyDelete
  2. Sama negeri islam boleh gaduh lagi ke? . Ini satu contok tak baik . Kedua - dua pemimpin negeri sepatutnya tarbiah islam kepada rakyatnya agar jangan taksub dengan permainan yang mengkhayalhan .
    Hidup didunia ini hanya permainan yang melalaikan .

    ReplyDelete
  3. KOTA BHARU 25 Okt. – Seorang nelayan dihukum penjara tiga bulan dan sekali sebatan sekali oleh Mahkamah Majistret di sini, hari ini selepas mengaku bersalah membawa pisau ke stadium untuk menyaksikan perlawanan Piala Malaysia antara Kelantan dan Kedah, semalam.

    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1026&pub=Utusan_Malaysia&sec=Mahkamah&pg=ma_05.htm

    Pendidikan wajib ditumpukan kearah pendidikan " Jihad Hawa Nafsu " , nampaknya rakyat kedua negeri Islam masih lagi banyak konsep jahiliah didalam diri - diri masing2 .

    ReplyDelete

Apa Pendapat Anda ?