Nuffnang Ad

Friday 1 October 2010

Jangan .......... Duit Haram

Ingatan ini ditujukan kepada orang-orang Umno terutama kepada Reezal. Mudah-mudahan ingatan ini membantu Reezal dan orang Umno yang lain memastikan daging tubuh mereka sentiasa suci dan bersih daripada tumbuh dengan duit judi.
 http://sauhdibongkar.blogspot.com/2010/10/jangan-duit-judi-haram.html

Di Pahang, Genting adalah pusat perjudian terbesar dan tertinggi di negara ini. Molek kalau MB Pahang, Adnan Yaacob turut memantau apakah wang dari Genting itu jangan sampai turun ke bawah dan diberikan kepada warga emas atau kanak-kanak di Bentong atau Pekan. Umno Pahang kena pasti dan intai apakah ada wang Genting sampai dimakan oleh orang Islam Pahang atau tidak.
http://msomelayu.blogspot.com/

4 comments:

  1. Sampai masanya Umno bukan saja prihatin mengenai hal itu di Pulau Pinang saja. Sebalik ia harus diperluaskan ke negeri-negeri lain juga, termasuk Johor, Pahang, Melaka, Negeri Sembilan ataupun Sabah dan Sarawak. Perlu diingat perjudian bukan berlaku di Pulau Pinang saja tetapi di negeri lain juga wujud perjudian. Kena pastikan wang judi tidak tersalah disedekahkan kepada umat Islam.

    ReplyDelete
  2. Dana judi: 70 lagi serah kembali duit kerajaan negeri

    SEKUMPULAN warga emas dan fakir miskin yang bertindak memulangkan semula wang hasil pemberian kerajaan negeri kerana ragu-ragu ia bersumberkan dana perjudian di Pejabat UMNO Bahagian Bayan Baru, semalam.

    PULAU PINANG 2 Okt. - Seramai 70 orang lagi penerima bantuan program basmi kemiskinan dan wang ihsan sebanyak RM100 daripada kerajaan negeri memulangkan semula wang tersebut hari ini.

    Semua mereka yang terdiri daripada sekumpulan warga emas dan fakir miskin di Bayan Baru memulangkan wang itu di Pejabat UMNO Bahagian Bayan Baru di Sunway Tunas di sini pukul 1 petang ini.
    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1003&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_12.htm

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Syabas kepada warga Emas Pulau Pinang .
    Jadikan langkah ini sebagai permulaan untuk menjauhi maksiat dan perkara-perkara yang diharamkan Allah .
    Semoga Allah merahmati kamu semua .

    ReplyDelete

Apa Pendapat Anda ?