Nuffnang Ad

Saturday 2 October 2010

Pemimpin Islam pembangkang diselar - utusan

PULAU PINANG 1 Okt. - Persatuan Ulama Malaysia Pulau Pinang menyelar tindakan pemimpin kerajaan negeri yang beragama Islam kerana tidak menyiasat dengan terperinci berhubung dana yang diterima untuk program membasmi kemiskinan tegar dan wang ihsan kepada warga emas.
"Jika saya sendiri pun akan memulangkan wang kerana ragu-ragu mengenainya, malah kenyataan dikeluarkan kerajaan negeri juga berbelit-belit dan menyebabkan rasa ragu-ragu itu semakin menebal.
Mengulas lanjut, beliau yang juga jurucakap Forum Penyelarasan Umat menyeru kepada pemimpin pakatan pembangkang beragama Islam agar bangkit mempertahankan perkara yang perlu dan tidak terus bersetuju dengan sesuatu perkara. utusan

1 comment:

  1. Kepada Persatuan Ulama Malaysia Pulau Pinang :
    Jangan menyeru pemimpin pakatan pembangkang beragama Islam sahaja tetapi seluruh pemimpin - pemimpin 1malaysia yang beragama islam . Penyeruan pula bukan sekadar didada akhbar sahaja , mesti turun padang berjuang dan berjihad . Bukan hanya diatas kerusi empuk sahaja . Persatuan ulamak boleh diumpamakan pesatuan waris2 Nabi .

    ReplyDelete

Apa Pendapat Anda ?