Nuffnang Ad

Tuesday 28 September 2010

Minda Melayu Songsang

Azizi abdullah 

..................... kiri seekor babi
......................kanan seorang gadis comel.
Orang akan  marah
bila saya pegang paha babi,
koyak kangkangnya .
dan paling muka,
meludah dan maki-maki saya.
dan apabila saya pegang gadis comel itu ,
saya yakin anda tidak akan melihat dengan jijik,
sebaliknya anda akan melihat untuk mempastikan
apakah saya memegang gadis ini.

Kemudian mata anda akan terbeliak dan kagum apabila melihat saja membuka baju gadis ini, apa lagi kalau saya membuka dada dan memegang buah dadanya.

Anda akan berkata saya berani atau saya tidak sepatutnya buat begitu ?.
Dan anda pasti tidak akan berpaling muka kerana jijik jika saya mencium pipi gadis ini.

Sedangkan dalam Islam, memandang ruang aurat bukan muhrim
pun sudah haram, apa lagi jika kita melihat saya berbuat lebih dari ini.
selanjut klik kanan link berikut :http://aziziabdullah.blogspot.com/2010/09/perihal-melayu-berfikir.html

No comments:

Post a Comment

Apa Pendapat Anda ?